Bağla

Login və ya Yeni qeydiyyat

Şifrəni unutmusan?


Modelləri arıq saxlayan 3 günlük PƏHRİZ

  • Müəllif  Asef

Modelləri arıq saxlayan 3 günlük PƏHRİZ

 

Modellərin dietası mütləq uğur gətirəcəkdir - göstərilən metodikanın adı bizə məhz bunu aşılayır. Belədir, ya yox, siz bunu praktikada tətbiq etməklə biləcəksiniz.

Take.Az dietalar.az-a istinadən "model" qidalanması planını təqdimedir.

3 gündəlik model Dietas

Bu dieta variantı üç gün çəkir və 2-4 kq çəki aparır. Göstərilən halda arıqlamanın əsas prinsipi qidanın günün birinci yarısında qəbul edilməsi və şam yeməyinin tamamilə olmamasıdır.

PKP lactating

Səhər yeməyi: ilıq bişirilmiş yumurta və bir stəkan şəkərsiz çay

İkinci səhər yeməyi və nahar (3 saatlıq fasilə ilə): dənli kəsmik (hər porsun çəkisi 125 qr-dan artıq deyil) və şirin olmayan çay stəkanı.

14.00-15.00-dan sonra yemək olmaz, əvəzində maye qəbuluna heç bir məhdudiyyət qoyulmur. İstər qazsız, istərsə də şirin olmayan ot həlimləri içmək olar. Belə ki, dieta rasionun ciddi şəkildə məhdudlaşdırılmasını nəzərdə tutur, ondan göstərilən müddətdən artıq istifadə etmək olmaz. Və burda məsələ təkcə kasad menyuda deyil - 3 gündən sonra piyin əriməsi sürəti nəzərəçarpacaq dərəcədə aşağı düşür, belə ki, orqanizm qənaət rejiminə keçir. Bir qədər fasilədən sonra metodikanın, heç şübhəsiz ki, təkrar etmək olar, lakin buna aludə olmaq lazım deyil. Təklif edilən qidalanma planı uzun müddətli olması ilə fərqlənməsə də, yenə də mühüm qidalanma elementlərinin çatışmamazlığına gətirib çıxara bilər.

Modellərin arıqlamaq üçün blits-dietaları

Bu dieta variantı 3-4 gün üçün hesablanmışdır. Orta hesabla çəki itkisi 1-2 kq təşkil edir. Yaşıl çaydan əlavə qızdırılmış su içmək tövsiyə edilir.

• Səhər yeməyi: ilıq bişirilmiş yumurta (2 əd.) və ya 50 qr. pörtlədilmiş ət, eləcə də şəffaf kərə yağı ilə tost, qaynar ot və şəkərsiz yaşıl çay
 İkinci səhər yeməyi: şəkərsiz qaynar ot çayı və ya yaşıl çay
• Nahar: yağsız ət və balıq növləri (qril və sobada hazırlamaq olar) - 100 qr., eləcə də paxla, yaşıl kahı yarpağı və zeytun yağından salat - 300 qr., istənilən meyvələrdən (1-2 əd.) və şəkərsiz qaynar ot və ya yaşıl çay
 Qəlyanaltı: şəkərsiz qaynar ot və ya yaşıl çay
• Şam yeməyi: yaşıl tərəvəzlərdən salat - 300 qr., iki ədəd tost və şəkərsiz qaynar ot və ya yaşıl çay
 Yatmamışdan əvvəl: şəkərsiz qaynar ot və ya yaşıl çay

Əvvəlki dieta variantında olduğu kimi uzun müddətə dietanı davam etdirmək lazım deyil - yaxşısı dietanı bir qədər fasilədən sonra təkrar etməkdir.



Oxşar mövzular:
  • 1 aya 12 kilo arıqlayın - PƏHRİZ
  • 10 gündə 6 kilo arıqla - PƏHRİZ
  • Bu dietayla 1 həftəyə 5 kilo arıqlayacaqsınız
  • Həftəyə 7 kiloqram arıqlamağın sirri
  • Arıqlamaq istəyənlərə


  • Gerİ dön


    0 şərh

    İnformasiya

    Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
    Şərh əlavə etmək üçün sayta daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin.

    ONLİNE

    1. Son şərhlər
    2. Şərhçilər
    ferhadpro
           Нет
    Şərhləri: 2
     
    «     Noyabr 2019    »
    BeÇaÇCaCŞB
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930