Bağla

Login və ya Yeni qeydiyyat

Şifrəni unutmusan?


Olanlar, əzələ ymaq n 30 qzl qayda

alt
1- Arlq və Bodyfitness iləri əsnasnda istirahət etmə, yuxu və bəslənmənizə ox diqqət yetirin.

2- lərinizə ən erkən yeməkdən 2-3 saat sonra balayn. Tox qarnna əsla idman etməyin.

3- balanc-Orta mərhələ-rəlləyənlər n hazrlanan proqramlar izləyin, verilən taprqlarn xaricinə xmayn.

4- Hans hərəkətlərin hans əzələ qruplarn ilətdiyini bilin, Body building terminologiyasn yrənin, məqlərin doru və ən incə nqtələrinə diqqət yetirin.

5- Gndəlik ilərinizə mtləq surətlə 5'-7'lik bir istiləməylə balayb nəbzinizi 110-120 atm/dak.arasna gətirdikdən sonra istilənmi halda taprqlara balayn. (Bunu qsa vaxtda velosiped, qa, ip atlama, yerində srama ilə təmin edə bilərsiniz.

6- Gndəlik ilərinizə istiləndikdən sonra, setlərinizə isə warm-up setlər ilə (yngl kilo ilə 15-20 təkrarlayar) balayn.

7- dman əsnasnda tamamilə ilətdiyiniz əzələ qrupuna fikir verin, necə inkiaf etdiyini və hərəkəti edərkən əzələnin ald əkli hiss etməyə aln.

8- Tər əmici, rahat pambql geyimlər geyin, tərcih olunan n ucu qorumal idman ayaqqab geyməyə diqqət gstərin. Əlinizdən də biləcək arlqlar, ayaq barmaqlarnza zərər verə bilər.

9- proqramnzdak hərəkətləri nə ox srətli nə də ox yava edin. Fərqli metodlar n professionallarn sediyi ar qaldr və indiri əkillərini tətbiq edin. Normal srətlə proqramnzdak hərəkətləri etməyə davam edin.

10- Hərəkətlər əsnasnda mtləq doru nəfəs alb verin. Arlqlar qaldrlarkən nəfəs verin, endirilərkən nəfəs aln. Qsacas ətinlik əkdiyinizdə nəfəsinizi tutmayn.

11- Arlq proqramnz tətbiq edərkən ilətdiyiniz əzələ qrupunun istirahət etməsi və nəbzin normala dnməsi n əzələ qrupunu sxaraq aktiv istirahət etdirin. Bu mddət 1 dəqiqəni keməməlidir.

12- Dambl və barlara iliən arlqlar mtləq təhlkəsizlik mandatl taxb sabitlədikdən sonra istifadə edin.

13-
Tutumunuzu aan həddindən artq arlqlarla iləməyin!

14- Məq proqramna balamadan əvvəl həkim kontrolundan keməniz lazm olduunu unutmayn!

15- Məq proqram əsnasnda tətbiqləri ikili etməkdə fayda vardr. kili(Buddy) i sistemi ox əhəmiyyətlidir.

16- Məqlərin eyni saatlarda edilməsi idmannn uyunlama mddəti baxmndan əhəmiyyətlidir.

17- Məqlər doru texniklə, doru tutum, qavray, ,iti və buraxma hərəkətləriylə edilməlidir.

18- ki məq mddəti, 24-48 saat keməməlidir.

19- Arlq ilərinə yeni balayanlar bel/onura narahatlqlar n əvvəlcə mədə və krək/bel əzələlərini qvvətləndirməlidir.

20- Arlq iləri; sərbəst arlq ilə i (sa)(free weight training) və arlql manlarda (AM) (weight machines) i deyə ikiyə ayrlmaqdadr. SA(FWT) isə z iində dambl və barbell ilə edilən qaldrmalar deyə hissələrə ayrlmaqdadr. Proqramlar hər iki i əklini də əhatəlidir.

21- Təməl olaraq arlq ilərində;

-Krək dz və aquli tutulmal, topuqlarn alt yksək olmaldr.
-Mmknsə ayaqda arlq qaldrlmamaldr.
-Onura daim dik, ayaqlar iyin xəttində aq olmaldr.
-Bədənin st blgəsindəki əzələlərin ilədilməsi n oturar ya da uzanm mvqedə iləmək daha uyundur.
-stər ayaqda ,istər krək st, istər qarn st hans mvqedə iləyirsən ilə bel blgəsinin ikəst olmamas n krək və onuralar dik tutulmal və uyun mvqe seilməlidir.

22- Proqramnza yngl arlqla balayb 3-4 həftədən əvvəl arlq miqdarn dəyidirməyin.

23- mumiyyətlə bir set ortalama 8-15 təkrardan meydana gələr və hər əzələ qrupuna 2 ya da 3 set kifayətdir. Əzələ qrupuna istiqamətli olaraq 2-3 ayr hərəkətlə edilən setlər gndəlik məq n idealdr.

Nmunə: Biceps n (3*15) Barbell Curl 3 set 15 təkrar setlər aras 1'keməməli/hareketler aras 2'-3' keməməli (3*10) Dambl Kontrasyon Curl 3 set 10 təkrar


24- Hər məq sonunda mtləq (warm-down) soyuma edin. Soyuma bir aktiv dinlən/istirahət etmə əklidir. sonras qan və əzələdə ylan laktik turu bu əkildə bədəndən daha tez uzaqladrlar. Aa templi 10-12 dəqiqəlik jogging və ya 10 dəqiqəlik stretching soyuma n idealdr.

25- Gndəlik məq dəftəri tutun. Nə etdiyinizi, neə təkrar neə set etdiyinizi, ayda bir dəfədə ən ox qaldrdnz arlq ,aylq, 3-6 aylq lləriniz əzilmə mddətləriniz kimi btn i detallarn yazn.

26- nkiaf təmin edildikcə arlq və təkrar say artrlmal məq və setlər arasndak dinlən/istirahət etmə mddətləri qsaldlmaldr.

27- Gn kedikcə znz yaxca dinləyib, z məlliminiz znz olmalsnz. Məqlərin seimi, miqdar, sras, təkrarlar mvzusunda sz sahibi olmalsnz.

28- Asan istiqamətdən bir ən əvvəl nəticə əldə etməyi hədəfləməyin. Yava idarəli və həzm edərək inkiaf edin.

29- Əzələlərinizi inkiaf etdirərkən zehni və ruhi inkiafa istiqamətli səy iində olun. dman edən kəslərdə olan soyuqqanllq, səbir, doru qərar verə bilmə, romantik tarazlq və msbət gr sahibi olma, znə gvən kimi əhəmiyyətli xsusiyyətlərə sahib olaraq əzələlərinizi bydn.

30 -En QIZIL qayda isə, btn məq və i mddətin tərəfindən; imtina etmədən, təxirə salmadan məq etməkdir.!
Qeyd -Aaidaki əkillər real olmasada amma glməlidi
alt
alt
alt
alt
alt
alt








Oxşar mövzular:
  • Səhərlər yuxudan gmrah qalxmaq n...
  • Brcnzə grə makiyaj
  • Kiilər zn necə qaydaya salr
  • Qzmar gnə altnda
  • Uaqlar altn niyə isladar?


  • Gerİ dön


    18 şərh


    • tesekkurlerrrrrr

    • --------------------------------------------
      Dostlar sag olun.men gedirem.sentyabrin 1 -inden artiq sizlerler olmayacam.2 il boyunca sizsiz qalacagim ucun cox uzgunem.2 ilden sonra yene sizle olacagima soz verirem.bu muddet erzinde sizi coxxxxxxxxc ozluyecem.bu profili belke yaxin adamlardan birine isletmek ucun verecem.♡♥♡♥♡♥♡
    • sinem
    • Xəbərlər: 12
    • Şərhlər: 4703
    • İCQ:


    • fulldu.iyne nedi bunlar 20il olarki eziyyet cekib mesq edirler bele bedenleri normaldi olmalidida


    • elmeddin
    • Xəbərlər: 0
    • Şərhlər: 2
    • İCQ:


    • ne iyrencdiler vay vay vay biggrin

    • --------------------------------------------
      İnsan yıkılırken bıle "Lamelif" gibi devrilmeli bükülmeden.( لا )
      İnsan sevdiğine atılan kurşunları "Cim" gibi alabilmeli bağrına. ( ج )
      İnsan sırtına dağlar yüklendiğinde "Elif" gibi dimdik durabilmeli. (ا ).
      İnsan bir ömür "Kef" gibi sevdiğini kucağında taşıyabilmeli. (ك)
      İnsan sevdiğine ölürken bile "Te" gibi tebes...süm edebilmeli. (ت )
      İnsan bir tek RABB karşısında "Mim" gibi secdeye koymalı başını.. ( م )

    • Zayinkaaaaaaa
    • Xəbərlər: 110
    • Şərhlər: 1561
    • İCQ:


    • Bu nedu adam iyrenir bunlardan Master mende seninle raziyam bunnansa rahat idman ele ozunu navruskaya salma sagol...

    • --------------------------------------------
      Məm Sözə Qulağ Asan oğLanam Asıram Asıram axırda öz bildiymi edirəm ! :)
    • No Name :)
    • Xəbərlər: 162
    • Şərhlər: 8498
    • İCQ:


    • $ox Saol


    • GlaMoUr
    • Xəbərlər: 0
    • Şərhlər: 5
    • İCQ: nonumber


    • biggrin

    • --------------------------------------------
      AYRILIQ YAZILMIW TALEYIMEZE,MEHEBBET QEM KEDER GETIRDI BIZE,DUNEN BIGANE OLDUQ OZ EWQIMIZE,INDI BU DERS OLDU HER IKIMIZE.
    • Xəbərlər: 7
    • Şərhlər: 570
    • İCQ:


    • bu qederde yoxda twk


    • vasif
    • Xəbərlər: 8
    • Şərhlər: 995
    • İCQ:


    • wekildekilerin hec yeri yoxdu

    • --------------------------------------------

    • Xəbərlər: 36
    • Şərhlər: 1589
    • İCQ:

    • NalaN
    • 4 iyun 2010 08:47
    •  

    • bu ne yaaa biggrin


    • ...
    • Xəbərlər: 10
    • Şərhlər: 2405
    • İCQ:


    • Sitat: GUNESH
      AAA AGLARAM TA))

      Yooo Aglama :) Sene Aglamag Yarashmir.. Tolko Gulmek :)

    • --------------------------------------------
      Dəyər Verdiyim Bəziləri Də Eşşek Chıxırsa... Onda Eşşək Sandığlarım Nədilər...?

    • KaMuSH
    • Xəbərlər: 93
    • Şərhlər: 477
    • İCQ:


    • Bu cur ezelelere sahib olmaqdan xoshum gelmir...Sade fiziki guce sahib olmaq en yaxshisidir...Teshekkurler...


    • Zaur
    • Xəbərlər: 0
    • Şərhlər: 1260
    • İCQ:


    • neye lazimdi

      cox irgencdi brat



    • Ferid
    • Xəbərlər: 60
    • Şərhlər: 295
    • İCQ:


    • Sitat: GUNESH
      _ayda ne qeder guldum))

      Teki Hemishe Gulesen :)( Onsuzda Gulursen.. )

    • --------------------------------------------
      Dəyər Verdiyim Bəziləri Də Eşşek Chıxırsa... Onda Eşşək Sandığlarım Nədilər...?

    • KaMuSH
    • Xəbərlər: 93
    • Şərhlər: 477
    • İCQ:

    • iNEZ
    • 4 iyun 2010 01:19
    •  

    • da belesini yox amma ezeleli qeshengdir
      yeni guclu oldugunu gosterir
      hem de yarashiqli

    • --------------------------------------------
      Biz goturmuruk bizden gotururler
      bir otururuk bizden otururler
    • iNEZ
    • Xəbərlər: 21
    • Şərhlər: 1279
    • İCQ:


    • Bu Shekillerdeki Bedenler Iyne Dermanla Chixib :)) Menim Bedenim MaaashAllah.. Inanin ki Gorenler Deli Olurlar..Deyirler Aydaaa Qaqaaaashh.. Uydaaa.. Sen Niye Bu Gundesen ? A Insan Get Yemek Yedee Qabirgalarin Sayilir djloll

    • --------------------------------------------
      Dəyər Verdiyim Bəziləri Də Eşşek Chıxırsa... Onda Eşşək Sandığlarım Nədilər...?

    • KaMuSH
    • Xəbərlər: 93
    • Şərhlər: 477
    • İCQ:

    • Leo-1
    • 3 iyun 2010 23:18
    •  

    • Bu Nedi??? smile

      Hamisi Iynen Sisirdilib.......

      Bos Seydi....


      Emeye Hormet


    • Ismayil
    • Xəbərlər: 15
    • Şərhlər: 26
    • İCQ:


    • bunlarin omru cox olmur,idman yaxsidi cox ureyi naquskaya salmadan etmek faydalidi

    • --------------------------------------------

      "Qaça bilmədiyin Təcavüzdən Həzz al"

    • Aga
    • Xəbərlər: 5
    • Şərhlər: 1598
    • İCQ:


    • bilirsen necedi? heyf deyil normal ezeleli beden...
      duzdu temiz iynesiz dermansiz beden daha uzunomurlu ve keyfiyetli olur... ama bu wekildekilerin hamisi iyneynen wiwirdilib...!!!


    • Namik
    • Xəbərlər: 1
    • Şərhlər: 83
    • İCQ: 11233

    İnformasiya

    Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
    Şərh əlavə etmək üçün sayta daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin.

    ONLİNE

    1. Son şərhlər
    2. Şərhçilər
    boreç
           Нет
    Şərhləri: 1
     
    DavidAcurn
           234322857
    Şərhləri: 1
     
    Səssiz_Küçədə_Tək_Kölgə
           Нет
    Şərhləri: 1
     
    Zayka_786
           Нет
    Şərhləri: 1
     
    Gülşen
           Нет
    Şərhləri: 1
     
    fidanmelikov99
           Нет
    Şərhləri: 1
     
    «     Avqust 2019    »
    BeÇaÇCaCŞB
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031 
    Style I Style II Style III